lördag 2 mars 2013

Hej!
Vet att updateringen har varit sämst men aja... Har haft ett fullspäckat sportlov med härliga dagar i stallet med 2 underbara personer och mycket skratt, har även varit i slalombacken och åkt massor:D
Nu taggar vi en ny vecka fast med skola och nationella i matte:(
Idag så har jag varit och tävlat KM i slalom, att tävla mot Frida Hansdotter är coolt jag vet...:) Sen efter det så åkte jag typ 2 åk med Amanda haha... Efter så drog jag till stallet med bästis Jenna<3 Vi red ut en liten sväng och bara myste i solen. Sen så kom Amanda upp och vi tog in hästarna.
Kan lägga upp lite bilder från KM sen måste bara fixa dom, kanske kommer upp ikväll eller imorgon.

Juste har inte berättat för er att för ca 2 veckor sen så gick Cherry omkull ute å ängen, som tur gick det bra och blev inga skador utan han sträckte sig i korset så han blev lite stel.
Lovisa (min kusin) red honom en stund och då sparka Cherry bakut och Lovis låg helt plötsligt på backen och hästen var påväg hemmåt när han fastnar i tyglarna eller nått och gö en kullerbytta. Jag fick såklart panik och en chock fick inte fram en tår, när vi kom till stallet så brast det ut och jg kunde inte slut grina... Ute på ängen när jag sprang fram till och skrek att det får inte hända något med dig! Jag fick inte upp honom så fick lov att putta upp honom och efter att tag så kom han upp... Vi båda trodde att han brytit något och jag skrek bara till han att fortsätt gå och vi snart vr hemma igen. Väl inne i stallet så ringde jag mamma och sa att hon måste komma fort efter ett tag så kom hon oh kollade igenom Cherry och inget var brutet eller så:)<3
Förra Lördagen så satt vi på Bio och Jenna ringer och säger att Cherry har kolik känningar:( Men inge mer med dey:)<3

Men nu ska jag sluta babbl och gå och äta:)


men vi hörs!<3

Inga kommentarer: