måndag 11 februari 2013

Min helg!

Hej!
Har inte bloggat på hela helgen eftersom vi har haft stallet osv
Fredag: Slutade vid 14.30 och gick hem en stund sen vidare upp till stallet och ta in alla hästar sen så stack jag och Amanda ut och red en bit. På kvällen så kvällsfodrade vi sen så kom Jenna<3
Lördag: Vi åkte upp till stallet och tog ut alla hästar mockade och sen så red jag och Jenna ut en ganska lång vända barbacka mys...<3 Byggde ett hinder på en väg som vi hoppade snacka om glada hästar vi hade:) Efter de så kom pappa och hämtade oss sen vid fyra så var det bara upp och ta in hästarna igen och kvällsfodra sen.
Söndag: Samma sak som i lördags vi red en bit och galoperade rätt så mycket. Vi var kvar tills fyra när hästarna skulle in vi hade bara ätit 2 mackor till frukost. Vi var där från 7.00 till 16.30. Vid 20.00 så åkte Jenna hem...
Har haft en super rolig helg med bästa Jenna♥
Nu så sitter jag hemma och ska snart möta Jenna vid bussen så ska vi upp till stallet och rida.
Cherry slutar aldrig förvåna mig!:D
Hejdå! puss puss♥

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Herregud det ser ut som häst stavckarn ska göra en kuller bytta=) du måste nog ha lite balansövningar haha..KRAM